söndag 3 januari 2016

Snart snart är det dax att inhandla inredning...

O det liksom kliar i "inköps nerven". Nu är det bara ca två månader kvar innan vi får flytta in och jag vill så gärna börja köpa nya möbler till huset. Men jag försöker hålla mig då jag vet att det bästa ju är att invänta till man är på plats så att det blir rätt. Positivt med att vänta är även att man slipper flytta grejerna utan kan få de levererade direkt till huset. Meeen sååå svårt det är!"

Vi har ju spanat in en fin Howardsoffa och fåtöljer på Mio som vi planerat att köpa. Men igår då vi var hemma hos några vänner hade de fyndat Howardssoffor på Furniturebox som var riktigt fina och till väldigt bra priser. Deras leveranstider är dessutom korta vilket är positivt om vi ska vänta med att beställa tills inflytt i mars. Jag ska beställa hem tygprover på dessa och se om det kan vara något. Vi funderar på ljusgrå alternativt ljusbeige.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar