onsdag 16 mars 2016

Lycka är en badrumskrok:)

Igår kom vår snickare förbi för att fixa ett sista jobb hos oss. Då passade jag på att få lite hjälp att sätta upp våra badrumsbeslag vi köpt så här långt. Jag tycker själv att det är lite småläskigt att borra i kakel! Jag har gjort det förr med speciell kakelborr men dock inte i mitt egna sprillans nya hus... Så nu passade jag på att lära mig allt om detta då vi kommer att sätta upp nån mer krok och kanske även en handuksstång efter att vi känt in vad vi behöver och var de då bör vara.






Krockar & Toarullshållare i badrum på övre plan kommer från Gyllenhak


Nedan är beslagen krok och toarullshållare för vårt badrum på entréplan. Där valde vi att köra Vedums beslag Louis som ska matcha kommod och överskåp som vi även där har Louis.





Nu börjar jag bli sugen på lite mer detaljer till badrummen och funderar på denna skönhet, en pedalhink i guld till gästtoan från Åhlens. Ska spana in den nästa gång jag har vägarna förbi.











1 kommentar: