torsdag 1 oktober 2015

Och vinnaren är...

När vi beställda vår öppna spis till huset förra veckan var det under den så kallade Elda veckan. Alla som beställde en kamin/öppenspis för minst 10.000 kunde vara med och tävla om en klocka från Giorgio Fedon värde 4.300 kr genom att skriva en motivering varför man valde att köpa hos Elda. Jag som bara älskar att tävla och skriva slogans la ned lite extra krut på detta och VANN!! Så kul:)

Så idag kunde jag plocka upp en "Deep Sea Timer" i vår lokala Elda butik! Det som var lite synd för mig då var att det var en herrklocka som var alldeles för stor och tung var att kunna passera som en klocka på min arm:( Men snygg var det så min man fick ta över den!



DEEP SEA TIMER - GFA L002



Och lyckos mig så tyckte min man att jag var värd en fin klocka jag med då det faktiskt var jag som vann den dyra herrklockan så han betalar för en dyrare klocka till mig då han fick klockan tack vara min tävlingsinsats. Så jag har nu beställd en klocka från Tiwa, en Ivory Lansen Chrono.




 Ivory Lansen Chrono från Tiwa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar